Fribiljetter

Hejsan!
Helene heter jag och jobbar på våxnäs trygghetsboende. Jag har några sportintresserade gubbar som jag tänkte att det skulle vara kul att ta med på hockey. Men då de inte har så mycket pengar så tänkte jag fråga om det finns möjlighet att få fribiljetter? Skulle verkligen uppskatta det! Skulle vilja ha 4 st. 2 stycken till boende och 2 st till personal. Hoppas det går att lösa! Tack på förhand! Mvh Helene
Helene Ekström

Kommentarer

  • Hej

    Vi delar ej ut fribiljetter, men ni kan alltid gå in och köpa ex. kompispaket då kommer ner i pris. Dessa paket köper man via vår hemsida
    Rose-Marie