Förlust

Hejsan!Jag var på premiären i helgen å allt var kanon förutom att vi inte fick tre poäng då.Jag slänger iväg en fråga på chans.Jag tappade ett Viking armband på arenan(så kallad kungakedja) å OM d skulle komma in ett så kan d ju vara mitt,räckte med förlusten i sig å att någon norpade emblemet på nrplåten oxå…….
Mvh En medlem som hoppas,(Magnus Permlid)
Magnus Permlid

Kommentarer

  • Kontakta vaktmästeriet på 073 6823350 och se om de fått in något armband
    Rose-Marie