Födelsedag 🎈 10 Ă„r

Hej!
Vi ska pÄ första sm kvartsfinalen pÄ Fredag mot Frölunda. En av grabbarna i sÀllskapet har precis fyllt 10 Är. Han heter William Svensson.
TÀnkte om man kunde överraska honom med en grattis hÀlsning pÄ jumbotronen

Mvh Fredrik Olsson
Heja FBK💚
Fredrik Olsson

Kommentarer

  • Hej

    TyvÀrr kommer vi ej ha nÄgot firande av födelsedagar under slutspelet, varmt vÀlkommen ÀndÄ o hoppas ni fÄr en bra kvÀll
    Rose-Marie

Kommentera eller skriv ett nytt inlÀgg

Ditt namn och inlÀgg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.