Familjedag

Visst brukar ni ha typ som en familjedag när Färjestad spelar hemma i bland, är det något ni ska ha snart isf? Vore ju en perfekt farsdag present☺️
Sara

Kommentarer

  • Kids Day är planerad till den 27 nov
    Rose-Marie
  • Okej vad roligt. Men än finns inga biljetter eller? kommer det att vara några speciella biljetter som släpps? Isf när?
    Sara
  • Hej! Kommer det vara någon Kids Day 2023?
    Sara
  • Hej,
    Kids Day är planerat till den 14 oktober då vi möter Rögle.
    Karin