CHL Karlstad Vs Aalborg

hej, vi är fyra från Aalborg Pirates. vill gå in och se CHL matchen D. 10/9, men jag trodde inte att jag kunde hitta bortabiljetter till denna match, kan du hjälpa mig och berätta hur jag kan köpa borta ståplatser till denna match??

Henrik Niemann Sørensen

Kommentarer

  • Hej!

    Under CHL har vi ingen specificerad bortasektion om det inte planeras komma större sällskap. Däremot hänvisar vi alla bortasupportrar som kontaktar oss att köpa plats på sektion D1 höger. Det kan förekomma FBK-supportrar i denna sektion.
    Mvh,
    Olov W
    Olov