Byte av rabatterad vara i shoppen

Hej!
Jag beställde årets tröja av er i storlek L men insåg att den var för stor. Det är första gången jag beställer en hockey tröja överhuvudtaget så chansade på en storlek större. Därför blir min fråga om det är möjligt att returnera varan och få en storlek mindre? Jag är medveten om att den är rabatterad och därför är det inte möjligt men jag ställer frågan ändå.
Trevlig dag!
Konrad Lindenberg

Kommentarer

  • Hej, ja det är inga problem, skicka  den till oss och glöm inte avsadress och vilken storlek ni vill byta till.
    FBKSHOPEN
    Box 318
    65108 Karlstad
    MVH
    Lars Nyqvist