Bortastå FBK-RBK 23/3 2024

Hej!
Kan ni skicka en länk för att köpa biljetter till bortastå nu på torsdag/lördag?
Mvh Pasi
Pasi Haataja-Weinrich

Kommentarer

  • Ni får kontakta Rögles supporterklubb som ansvarar för biljetterna på den sektionen.
    styrelsen@aia.nu
    Karin
  • Hej Karin!
    Som boende i Karlstad och med tre ungdomar som ska med på match 2 tyckte dagens ordningsvakter att vi borde ta kontakt med dig igen. Vi har inga ambitioner att gå med i AIA men vi vill gärna se match 2, nåt som gagnar FBK:s ekonomi.
    Mvh Pasi
    Pasi Haataja-Weinrich
  • Hej Pasi,
    Har kollat och det måste gå via Rögles Supporterklubb.
    Karin