bokning

Har ni bord för två om man bokar på balkongen eller får man sitta med två andra personer om man bara är 2 st?
Anders Härnborg

Kommentarer

  • Hej
    Om det är Lockerroom balkong du menar så får man sitta själv när man gör en bokning för 2 st
    Rose-Marie
  • Hej,ja det hade jag tänkt,har aldrig varit i löfbergs arena,vilken är bäst att sitta på
    Balkongen eller skyloungen för bästa upplevelse?,kan du rekomendera nån av dom.
    Mvh Anders
    Anders Härnborg
  • Hej igen,ja jag menade lockerroom,men vilken skulle du rekommendera mellan lockerroom och skyloungen för bästa upplevelse, har aldrig varit i löfbergs arena innan.
    Mvh Anders
    Anders Härnborg
  • Dessa tvä är likvärdiga så tror att du blir nöjd vilken du än väljer
    Rose-Marie
  • Tack för hjälpen
    Mvh Anders
    Anders Härnborg
  • Hej,måste bara fråga igen, det är väl bord ut mot isen så det inte bara är i restaurangen? och att man kunde sitta 2 st vid bordet?
    Går skyloungen runt hela arenan eller bara långsidorna?
    Kanske lite dumma frågor, vill bara vara säker innan man åker 30 mil.
    Mvh Anders
    Anders
  • Om det är Skylounge du menar nu så går det längs ena lånsidan o en bir på kortsidan. Man sitter längs med kanten och tittar ut mot isen
    Rose-Marie
  • Ok,va bra , första frågan menade jag bokning på balkongen på the locker room?
    Anders
  • Det är bord ut mot isen om man väljer Lockerrom balkong
    Rose-Marie