Blodsockermätare och medicin

Hej!
Jag ska gå på hockey och behöver ha min blodsockermätare och medicin med mig. Får jag ha det i jackan? Tänker att ni visiterar alla som kommer in. Behöver jag ha med något intyg från läkare?
Ann-Sofie Dremé

Kommentarer

  • Hej

    Du får ta med detta, men du kommer att få visa upp detta vid visiteringen när du kommer hit.
    Kan du ha det i jackan så vore det bra annars ta med en så liten väska som möjligt
    Rose-Marie