Billetter

Hei. Jeg vil gjerne booke 3 billetter med VIP plass bak mål med bord og restaurant tilgang på mat og drikke som vi har hatt før hos dere.  Det er til matchen den 20 november. Er det mulig å få bestilt meget and great også? Mvh Fritz Halvorsen
Fritz Halvorsen

Kommentarer

  • Hej

    Vi har ej släppt dessa platser ännu, hör av dig efter 1 sept när de nya restriktionerna har kommit
    Rose-Marie
  • Hei. Er det mulighet til å bestille billetter til den 20 november nå? Bak mål på restaurant med meet and great om det går Rose Marie? Mvh Fritz Halvorsen
    Fritz Hovland Halvorsen
  • Hej Fritz

    Vi släpper upp dessa matpaket kl.10.00 idag via vår hemsida www.färjestadbk.se så gå in o kika där för bokning
    Välkommen på hockey
    Rose-Marie