Billetter

Bestil 3 billet til Aalborg kampen, som Aalborg fans i CHL kård kan jeg købe dem?? Kan ikke se kampene på siden.... Venlig hilsen René
Rene

Kommentarer

  • Hej

    Dessa är ej släppta för försäljning ännu, men håll utkik på hemsidan för släpp av detta inom kort
    Rose-Marie
  • Okay takker👍👍👍med venlig hilsen René
    Rene
  • Ved at se på billetterne til Aalborg-kampen, som Aalborg-mand havde, vil jeg vælge mulighederne
    ???håber i kan hjælpe
    ....
    Med venlig hilsen
    .Rene
    E-mail rene18811881@gmail.com
    Rene
  • Hej

    Biljetterna till denna match finns nu upplagda till försäljning på vår hemsida så du gör ditt köp denna väg
    Varmt välkommen på CHL
    Rose-Marie