Biljetter

Hej,

Erik Rubenson, anstäld på färjestad här.

Jag fick förklarat för mig att man kunde vända sig till kundtjänst för att boka biljetter med personalrabatt. Har jag hittat rätt?

Förstod det som att jag själv går gratis och får ta med tre personer till 30% rabatt i mån av plats?

Vi är fem personer som skulle vilja gå på Färjestad-Djurgården nu på tisdag 12/10. Är det möjligt att i samma bokning ta en biljett till fullpris så att vi får sitta bredvid varandra? Alltså en gratis, tre med rabatt och en fullpris. Är detta möjligt?

Tack!
Erik Rubenson

Kommentarer

  • Hej

    Du har 30 % till dina närmaste, det gäller inklusive dig ( ingen personal har gratisbiljett ) Så hör av dig igen om du vill köpa biljett
    Maila direkt på följande mail: kundcenter@farjestadsbk.se
    Rose-Marie