Biljetter till matchen 26/12

Vi är 5 vuxna som vill se hockey tillsammans, varav en är 16 år. Vad finns det för alternativ? Kan bara se att man kan boka för fyra stycken.
Ann Johnsson

Kommentarer

  • Tyvärr finns det endast 4 st platser kvar till den 26 dec
    Rose-Marie
  • Om man vill gå på någon annan match då, samma personer  vad finns det för alternativ då?
    Ann Johnsson
  • Hej Ann

    Till den 30:e finns det platser kvar i Golden Star, borden är för 4 st vid varje bord men då får ni dela upp er på 2 bord i så fal

    Rose-Marie
  • Hej
    Vi har bokat biljetter till Golden Star och då var det Brynäs de skulle möta. Nu är den matchen flyttad och Djurgården kommer hit och spelar
    Gäller våra biljetter endast Brynäs matchen som är flyttad el går vi ändå den 26/12 fast ser mot Djurgården?
    Anneli
  • Dina biljetter till den 26 dec gäller oavsett vilket motstånd det är, så varmt välkommen
    Rose-Marie