Biljetter

Hej där - går det att beställa biljetter till matchen mellan FBK o Örebro den 21 oktober redan nu?
Mikael Carlsson

Kommentarer

  • Vi kommer ej att släppa lösbiljetter till att börja med utan prioritera att säsongskorten kommer in
    Rose-Marie
  • Ok, innebär det att det inte kommer säljas några lösbiljetter öht utöver säsongskorten under hela året?
    Mikael Carlsson
  • Vi kommer ej att ha någon lösbiljettförsäljning till att börja med, restaurangbokningar släpps upp imorgon kl.10.00 via webben www.färjestadbk.se
    Rose-Marie
  • Aha, så om jag bokar restaurangen så kan vi köpa den kombon alltså, mat+biljetter?👌🏼
    Mikael Carlsson
  • Vi släpper restaurangbokningar imorgon kl 10.00 på webben
    Rose-Marie