Betalning Golden Star

Hej,

Jag tänkte boka ett bord på Golden Star med kunder.
Måste jag betala i förskott? Kan jag inte betala allt komplett på plats?
Dryck som tillkommer betalas hur?
Håkan

Kommentarer

  • Om du vill betala kontant behöver du kontakta oss på kundcenter 054 223300 så hjälper vi dig med en bokning
    Rose-Marie
  • Jag har bokat på Golden Star 10/3 och fått biljetter men inte fått någon räkning. Sker betalning på plats?
    Roland
  • Hej
    Avvakta så kommer det en faktura inom kort
    Rose-Marie
  • Hej.
    Hur sent före match kan man komma till Golden Star?
    Roland
  • Hej!
    Ni bör vara på plats senast en timme före matchstart, maten serveras innan matchen.
    Karin