Bebis och skötväska

Hej
VI har vunnit 2 biljetter till matchen mot Rögle 20/1
Vi tänkte ta med vår 4 månaders bebis och undrar över några småsaker.
1. Får man ta med skötväska in? (Lite oklart efter väskförbud) om inte, kan manta med några blöjor o våtservetter i fickorna?
2. Får man ta med barnvagn till arenan och ställa någonstan inomhus under själva matchen
3. Finns det något enskilt utrymme där man kan amma?
//Cecilia
Cecilia Jonsson

Kommentarer

  • Hej

    Ja man får ta med sig skötväska, som man får visa upp vid visitering. Man får även ta med sig barnvagn som man får ställa vid trappen upp till läktaren
    Vi har tyvärr inget enskit utrymme där man kan sätta sig och amma
    Rose-Marie