Autografer

Hej! Jag undrar hur/om det finns någon möjlighet att få tag i en signerad puck/foto/tröja/klubba med Öhgren, Forsell och/eller Lindbom?
Letar efter priser till ett större NHL-quiz! Tacksam för svar!

Andreas Skogmo

Kommentarer

  • Hej
    Tyvärr har vi ingen möjlighet att skänka priser för detta, men gå gärna in på vår hemsida och kika ivår shop om det är så att ni vill köpa något

    Rose-Marie