Återköpta biljetter halsduksmatchen

Hej!

Jag begärde presentkort som alternativ för de fyra biljetter jag köpte till familjen till halsduksmatchen. Har fått ett referensnr men inte hört något mer. Tänkte nu när alla restriktioner släpps att halsduksmatchen kanske blir aktuell igen och vill då förstås kunna nyttja presentkortet för det.
Hur går det till rent praktiskt och vet ni något om ev ny halsduksmatch?

Mvh Daniel
Daniel

Kommentarer

  • Hej

    Du använder ditt presentkort när du gör ditt köp via webben, vi vet inget ännu när vi kommer att ha halsduksmatchen
    Rose-Marie