Återbetalning från 28 dec

Jag undrar när återbetalningen görs för biljetterna som blev makulerade från matchen 28 dec?
Mikaela johannesson

Kommentarer

  • Hej

    Återbetalning sker under denna vecka
    Rose-Marie
  • Hej!
    Jag har inte fått någon återbetalning än och inte heller blivit kontaktad om det för matchen 28/12. Sker det automatiskt eller ska man skicka information någonstans?
    Mvh Malin Birgersson
    Malin Birgersson
  • Har nu gjort ett återköp på din bokning, brukar ta upp till 5 bankdagar innan pengaran är på kontot
    Rose-Marie