Återbetalning Färjestad - Djurgården 25/9

Hej!
Eftersom matchen flyttas till ett datum som inte är möjligt för mig eller mitt sällskap önskar jag pengarna tillbaka snarast möjligast så att jag kan boka biljetter till någon annan match.

Referensn: RCR5ZB2X7X

Mvh
Cuong Phan

Kommentarer

  • Hej

    Har gjort ett återköp på din bokning, du kommer att få tillbaka detta som en swishbetalning ( brukar ta upp till  1 vecka innan pengarna är tillbaka hos dig
    Rose-Marie