Äta innan eller under match.

Hej, jag och några vänner har bokat bord på Golden star (balkong) nu på lördag. Står att entré är 13.15 med matchstart 15.15. Hur funkar det, måste man äta maten innan matchstart eller kan man komma t.ex. 14.30 och äta maten under matchen?
Sofia

Kommentarer

  • Hej
    Vi öppnar restaurangerna kl 13.15 men ni kan komma efter detta men helst senast 1 timme före så att ni hinner äta i lugn o ro före matchstart
    Rose-Marie