Äta i skylounge

Har bokat platser i skylounge ikväll 27/2-20 mot Rögle och undrar nu om jag kan förbeställa mat dit.
Thommy Gustavsson

Kommentarer

  • Hej Tommy!
    Ni kan äta innan i The Locker Room, Vi skickar en länk till dig som ni kan boka via.

    http://bit.ly/FBKhockeytugg

    Välkomna!
    Karin
  • Ok så det finns inget att äta i skylounge bara dryck alltså
    Thommy Gustavsson
  • Hej Tommy!
    Ni kan köpa hamburgare på plats i Sky Lounge.
    Karin
  • Perfekt 👍 tack för svar //Thommy
    Thommy Gustavsson
  • Om man bokar skylounge-biljetter, måste man vara där redan 17.30?
    Jag tolkar det som att man kan sitta och äta vid sin plats under matchen eller i pauserna?

    Malin Moberg
  • Vi öppnar Skylounge 1.5 timme före nedsläpp o man äter före nedsläpp så kom i god tid så att ni hinner äta före matchstart
    Rose-Marie