Ang lila gul

Hejsan. Är en trogen supporter sedan 20 år tillbaka. Fick lämna Karlstad. För cirka 9 år. Sen innan dess. Har jsg haft säsongskort varje år hos er nu är det så att jag inte kan komma på lila gula matchen. Men skulle vela köpa en. Lila gul matchtröja. Men har ingen. Möjlighet o. Hämta den så om ni vill skicka en. I xxl så betalar. Jag givetvis.. Mvh. David
david mjöby

Kommentarer

  • HEJ! Låter härligt med trogen supporter , ni kan gå in på vår webshop och beställa  en lila/gul matchtröja.
    MVH
    Lars Nyqvist