Vem tillhandahåller den tekniska utrustningen som behövs för att titta på tv-basutbudet?

Ronny

Kommentarer

  • Hejsan,

    Tack för din fråga till oss.

    Den utrustning som du behöver för att se basutbudet ska finnas i din lägenhet och du kan läsa mer om hur du går tillväga för att koppla in dig via länken nedan.
    Ingår tv och internet i min hyra?

    Om du saknar någon utrustning kan du göra en Serviceanmälan till oss via Mina sidor.

    Ha en bra dag!
    Charlotte