När gör ni på Fabo något åt att det är så varmt i min lägenhet?

Det var varit varmt länge och jag tycker det är för varmt i min lägenhet denna varma sommar. Kan ni hjälpa till på något sätt?
Ahlaa

Kommentarer

  • Hej Ahlaa,

    Det stämmer att det varit varmt väder under en längre tid.
    Vi har svarat på en liknande fråga med tips på hur du sänker din inomhustemperatur: Hur varmt får det vara i min lägenhet?

    Om din inomhustemperatur skiljer sig avsevärt från en temperatur som är utomhus kan du göra en Serviceanmälan via Mina sidor men kontrollera först ventilationen. Vi har flera instruktionsfilmer på vår hemsida, bland annat en om ventilation.

    Önskar dig en bra dag!
    Charlotte