Hur ser jag min kötid?

Jag är inloggad med hittar inte hur länge jag varit medlem?
Tina

Kommentarer

  • Hej Tina,

    När du loggat in på Mina sidor kommer du direkt till en sida som visar din tid i kön som exemplet på bilden nedan. Datumet som står efter "Köpoäng bostad" visar när du tog plats i kön och siffran inom parentes är köpoängen, alltså antalet dagar i vår kö.

    Skulle du ha en medsökande står dennes namn istället för                        texten "<Saknas>".
    Hoppas det var svaret på din fråga. Hör gärna av dig igen om du har några fler frågor.

    Ha en bra dag!

    Charlotte

  • När jag loggar in syns det inte, utan de står ”inaktiverad” vad betyderde?
    Med vänlig hälsning, Tina
    Tina
  • Hej igen Tina,

    Då beror det på att du inte har loggat in med minst 12 månaders mellanrum, det har alltså gått längre tid än så sedan du senast loggade in. Då kan du klicka på knappen för att aktivera ditt konto igen så börjar en ny 12 månaders period.

    Läs mer här;  Hur behåller jag min plats i kön?

    Ha en bra dag!
    Charlotte
  • Hej, jag har stått i bostadskön i många år, undrar hur många köp jag har och hur får jag reda på vilka bostäder som är lediga.
    Ted
  • Hej Ted,

    Tack för att du hör av dig.

    För att samla kötid behöver du vara aktiv, dvs logga in med jämna mellanrum, maximalt 12 månader. Du kan se din kötid och antal poäng när du loggar in på Mina sidor vilket beskrivs i texten ovan.

    Alla lediga lägenheter finns på vår hemsida. Lediga lägenheter.

    Du kan läsa mer om att stå i vår kö genom denna länk: Hur får jag en lägenhet hos er?

    Ha en bra dag!
    Charlotte