Hur behåller jag min plats i kön?

Hej. Jag har skapat ett konto på FABO´s hemsida. Hur behåller jag min plats i kön och får kö-poäng?

Ha det fint!
Fatima

Kommentarer

  • Hejsan Fatima!

    Du behåller din plats i vår kö genom att logga in på ditt konto hos oss minst 1 gång om året. För varje dag du står i vår kö får du 1 kö-poäng.

    Har du problem att logga in kan du läsa om våra tips och trix HÄR.

    Trevlig helg!
    Charlotte
  • Hej!
    Om man bott i Fabo lägenhet men flyttat till något privat och återigen vill hyra av er. Måste man då starta om från 0 med poängen igen när man registrerar sig på nytt? Eller har man någon fördel av att ha hyrt hos er tidigare?
    Mvh Ingela
    Ingela
  • Hej Ingela,

    Bra fråga!

    Du kan, även som du bor någon annan stans, stå i vår kö och behålla dina poäng så länge du loggar in minst 1 gång om året.
    Vi använder inga förturer utan vi utgår från antal poäng, alltså den tid du varit placerad i vår kö.

    Hoppas att det var svar på din fråga, ha en riktigt fin dag!
    Charlotte
  • Hej igen!
    Fick inte svar på min fråga. Utan undrade om man måste börja om från 0 poäng när man ställer sig i er kö igen?
    Mvh Ingela
    Ingela
  • Hej Ingela,

    Bra att du hör av dig igen.

    Om man inte loggar in 1 gång om året förlorar man sina kö-poäng, så om du inte har gjort det får du börja om och samla poäng i bostadskön. Vi har inga förturer.

    Ha det gott!
    Charlotte
  • Hej.jag vill vet min kö detta år och hur mycket poaing jag har.Tack
    Violeta
  • Hej Violetta,

    Vi har svarat på din fråga tidigare, klicka på texten nedan så kommer du rätt direkt.
    Hur ser jag min kötid?

    Om du behöver mer hjälp är det bästa att ringa till vår Uthyrning.
    De svarar på telefon Måndag-Fredag 10-12 & 13-14.

    Ha en bra dag!
    Charlotte