Jag kan inte logga in, kan ni hjälpa mig?

Mitt konto går inte att logga in på. Kan ni hjälpa mig?
Nadja

Kommentarer

  • Hej Nadja!

    Det ska vi kunna hjälpa dig med!

    • För att logga in anger du ditt användarnamn (personnummer) och ditt lösenord eller så loggar du in med ditt bank-id.
    • Tänk på att du måste klicka i rutan intill ”Allmäna villkor” för att kunna logga in.
    • Kan du inte ditt lösenord kan du klicka på ”Glömt lösenord” på inloggningssidan.

    Hjälper inget av detta så kan du kontakta vår Kundtjänst på Möllegatan 2 eller ringa till oss på 0346-886600 så ska vi hjälpa dig att logga in.

    Ha en fin dag!
    Charlotte
  • Bankid det går inte
    Birgitta Axelsson
  • Hej,

    Vi har problem med bank-ID just nu och det ligger ett meddelande på vår hemsida. Vi har lokaliserat felet och arbetar med att åtgärda det, så snart meddelandet är borta så ska allt fungera igen.

    Om du ändå behöver nå mina sidor så kan du logga in med lösenord, har du inte ditt lösenord kan du ringa till vår uthyrning som kommer hjälpa dig vidare.
    Du når dem på 0346-886600, tonval 1 mellan kl 10-12 13-14.

    Ha en bra dag!
    Charlotte