Vad blir min hyra för 2023?

Ernst Rosén

Kommentarer

  • Nu är hyrorna för 2023 klara
    Fastighetsägarna och Hyresgästföreningen kommit nu överens om hyrorna för 2023. Den nya hyran gäller från och med den 1 april 2023.

    Din nya hyra framgår på din hyresavi som nu har aviserats för kvartal juli – september.

    E-faktura
    Passa på att ansluta dig till e-faktura för ett enkelt sätt för att få din faktura elektroniskt direkt till din internetbank. Så här gör du för att ansluta till e-faktura
    Ernst Rosén