Planlösning/ritning

Hej! Jag försöker byta våran lägenhet via Lägenhetsbyte. Många frågar om vi har en planritning på lägenheten. Hur kan man få tag i en sån? Vi bor på Redbergsvägen 32. Mvh/Tove
Tove Kumlin

Kommentarer

  • Hej Tove

    Vi har planlösningar på de flesta lägenheterna. Maila oss på support@ernstrosen.se och skriv ditt för- och efternamn samt adress så mailar vi över en ritning.

    Vill du ha mer information om lägenhetsbyte så hittar du det här, tänk på att vara ute i god tid.

    Lyckat till!
    Agneta