Lägenhetssökning

Hej! Jag och min sambo ska flytta för jobb under hösten och är i desperat jakt på lägenhet. Såg på homeQ att era lägenheter står under slumpmässig och undrar då hur urvalsprocessen ser ut och om man på något sätt kan öka sina chanser att få lägenhet. Tack på förhand Mvh Viktor

Viktor

Kommentarer

  • Hej Viktor

    Det är oftast många som söker lägenhet, men tyvärr går det inte att öka chanserna. Läs ändå gärna detta inlägg i samma fråga så att du uppfyller de krav som ställs.

    Önskar er all lycka till i sökandet!

    Agneta
  • Hej.Mitt namn är Ellinor.Jag är 30 år och är bosatt i Göteborg (Tuve ) området med mina 2 söner på 6 oxh 3 år.
    Ligger under skilsmässa med min man och behöver en ny bostad. Letar efter minst en 2:a eller helst en 3:a i området

    Är fastanställd på ett bolag som heter Jollyroom sedan 8,5 år tillbaka.
    Ellinor Lindberg
  • Hej Ellinor
    Vi har tyvärr ingen möjlighet att svara på enskilda ansökningar. Här kan du läsa mer
    https://kundo.app/org/ernst-rosen/d/jag-har-sokt-via-homeq-vad-hander-nu/

    Hoppas att du hittar något bra framöver.

    Trevlig sommar!

    Agneta