Lägenhetssökning

Hej! Jag och min sambo ska flytta för jobb under hösten och är i desperat jakt på lägenhet. Såg på homeQ att era lägenheter står under slumpmässig och undrar då hur urvalsprocessen ser ut och om man på något sätt kan öka sina chanser att få lägenhet. Tack på förhand Mvh Viktor

Viktor

Kommentarer

  • Hej Viktor

    Det är oftast många som söker lägenhet, men tyvärr går det inte att öka chanserna. Läs ändå gärna detta inlägg i samma fråga så att du uppfyller de krav som ställs.

    Önskar er all lycka till i sökandet!

    Agneta