Xanthosoma-lik växt i min trädgård

Jagär nyfiken på en växt, uppdragen från fröer fått genom ett trädgårdsforum. Indiskt fotblad blev det inte, men jag misstänker, att någon varit på rov i botaniska trädgården och skrivit fel på fröpåsen.
Det närmaste jag kommer, är Xanthosoma, fast min växt är bara runt 25 cm i höjden. Frodas och blommar just nu i halvskugga, svagt sur och relativt torr jord.
Skickar bild. Om ni kunde hjälpa mig, vore jag väldigt tacksam!
Mvh/ Charlotte Rosenthal