Vilken växt?

Vet ni vad detta är förväxt, köpte förra året och har övervintrat i garaget.
Mvh Annette

(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej
    Detta är jättesvårt att utifrån bilderna veta exakt vad det kan vara. Det ser ut som någon videart men återkom vad ni har köpt det som så kanske jag kan säga ifall det är vad ni köpte eller ej

    /Henrik

    Botanisten svarar Vetenskaplig intendent
  • Hej.
    Jag kommer inte ihåg vad det var jag köpte. Ställde bara in den i garaget och när jag plockade fram krukan i våras såg jag att det var liv i.
    Troligtvis köpt hos Nlomsterlandrr eller Plantagen.
    Fortfarande bara blad inga blommor, så det måste kommit med från odlingen för jag köper bara blommande växter.
    Tack för svaret
    Annette
  • Viden blommar i och för sig också fint. Men det är högst troligt att det är ett frö hamnat i krukan av misstag.

    Mats Havström
    Botaniska
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent