Växtställning i metall

I somras fanns det en mycket vacker röd metallställning till klätterväxterna strax innanför entrén. Var har ni köpt den eller vem har gjort den? Det växte sirliga, lätta klättrare i den.

Kommentarer

  • Hej,

    Roligt att du uppskattar dem! Vi har gjort dem själva för många år sedan

  • Hej Agneta, Det var bara en stor växtställning, mer som ett valv, där det växte klockrankor av olika slag. Jag tror rabatten hette något med passion.
    Mvh
    Margaretha
  • Jag vet vilken du menar, vi använder den fortfarande och målar om den för att passa olika teman. Ursäkta att jag skrev dem men vi har flera, alla tillverkade här.