Växthusen

Hej! Mitt namn är Gabriella och jag undrar när växthusen kommer öppna igen? Eller om man skulle kunna.boka ett besök där?

Jag och min sambo hade gärna velat titta förbi och vi är båda fullvaccinerade och kommer även ha på munskydd om det skulle kännas bättre.

Kommentarer

  • Hej,

    Växthusen hålls stängda eftersom vi ska bygga nya på samma plats och vi behöver evakuera växterna. Nytt växthus väntas vara på plats 2026.