Varför har så många träd fällts på kullen ovanför stora dammen?

Undrar vad som gjort att så många träd fällts på kullen ovanför stora dammen. Ser väldigt ödsligt ut. Saknar en rubrik- Detta är på gång i trädgården.

Kommentarer

  • Hej,

    Det står en skylt vid den nämnda platsen men jag håller absolut med om att vi ligger efter med kommunikationen. Vi ska snabba på med den!
  • Vad står det på skylten undrar man ju såklart.
    Vi kunde inte se någon skylt och följdaktligen inte heller läsa på densamma
    Vi gick från kryddgården över kullen och trapporna ner mot växthusets ingång.
    /Hélène
  • Det förstår jag, alltid svårt med skyltar på ett stort område. Här kan du nu läsa mer om vad vi håller på med

    https://www.botaniska.se/tradgard--vaxthus/nya-vaxthus/