Var får man tag i Solidago citronella?

När jag besökte Botaniska i somras, såg jag den fina solidagon citronellan. Jag har tidigare köpt plantor av er, som tyvärr försvunnit.. vill gärna ha nya.. var får man tag i dessa?

Kommentarer

  • Hej,

    Ursäkta sent svar. Ibland har vi den till försäljniung under säsong, annars hittar du den säkert i välsorterade plantskolor när växtsäsongen drar igång.

    Med vänlig hälsning,, Agneta Green