Vad min växt har för namn

För 2 år sedan började en liten växt växa i en av mina blommor ..nu har den blivit större och när ett nytt blad växer fram är den mörkrosa sedan blir bladet grön på ovansidan och ljusare Rosa undertill. Vid varje blad växer en tagg med 1 eller 2 strån

Kommentarer

  • Hej Anna,

    Vi behöver se en bild för att det ska vara möjligt att säga vilken växt du menar.

    Tack på förhand!

    Mats Havström
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent