Vad för sort är busken

Denna buske ( se bifogad bild) har vi haft på stugan sedan 1960 talet. Min morfar planterade den. Har för mig att han nämnde ngt om japansk syren... jag kan ha helt fel.

Kommentarer

  • Hej! Din bild kom inte med. Skicka den gärna igen!

    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent
  • Har skickat bild i svars mejl.. gick inte att skicka via formuläret
  • Hej Jan!
    Tyvärr har din bild inte kommit fram. Har du möjlighet att prova igen? Om du tidigare har testat via mobilen kan det vara värt att testa via datorn. Det verkar som att det är något problem i systemet kring bilder just nu.

    Hälsningar
    Stina Weststrand
    Botanisten svarar Vetenskaplig Intendent