Utställningen om vilda kulturväxtsläktingar

Hej, Den 24/9 kommer jag att vara i Göteborg. Jag har hjälpt till att skriva texterna till postrarna om vilda kulturväxtsläktningar, och det skulle vara jättekul att få se utställningen så som den ser ut i verkligheten. Är det möjligt att få se den i någon form redan den 24e eller är det först den 25e som den blir tillgänglig. Jag kommer tyvärr inte att ha möjlighet att besöka botaniska den 25e så om det går att få se utställningen redan den 24e hade det varit mycket uppskattat.

Kommentarer

  • Hej,

    Vad trevligt! Utställningen står ute och måste vara på plats senast em fredag 24 sept. Trädgården har öppet dygnet runt. Om du mailar mig med ditt telnr på agneta.green@vgregion.se så kan vi ha kontakt