Trädgårdshjälp

Jag har en vacker villaträdgård, där plötsligt häck, träd, jättebambus och buskar har växt alldeles för mycket. Jag behöver hjälp med beskärning. Kan ni göra hembesök, eller har ni någon att föreslå som jag kan kontakta?

Kommentarer

  • Hej,

    Tack för ditt förtroende men vi är en botaniska trädgård. Det finns mängder av företag som utför trädgårdstjänster, inklusive beskärning, jag föreslår att du tittar på nätet. Vi får inte peka på någon speciell.

    Lycka till!