Trädgården

Hur ser det ut runt Kristi himmelsfärd med växter i trädgården. Är växthusen stängda? Finns det några växter i trädgården, eller är det för tidigt på säsongen?

Kommentarer

  • Hej,

    Maj är en av de finaste månaderna i trädgården som har 20 000 olika växarter från hela världen.
    I maj blommar bland annat rhododendron, magnolia och mängder av lökväxter. Växthusen är stängda.

    Välkommen!