träd

Hej!
Vi har en tomt med fastigheter där jag fått kännedom om att ni kommer och mäter några av våra träd på tomten emellanåt.
Jag vet inte alls om detta stämmer men tänkte höra hur det i så fall går till? Frekvens mm?
Är det er vi anlitar för att klippa ner grenar mm?
Fastighetens beteckning är Ellesbo 1:8
Adressen är Ellesbobacken 1, 442 90 Kungälv
--

Med vänlig hälsning Linnea Berggren

Kommentarer

  • Hej
    Vi gör inga sådana uppdrag. Vill ni har hjälp skulle jag rekommendera att ta kontakt med någon arborist som kan ge råd kring trädbeskärning samt ge övergripande vägledning kring skötsel av träd
    Botanisten svarar Vetenskaplig intendent