Träd

Jag vill ha en svart träd. Så jag undrar om 1. Det redan finns några och 2. (Även om det gör det) om man kan färga en träd svart?

Kommentarer

  • Hej
    Svarta träd är i min värld de mest mörkröda trädarterna som kan ge ett mycket mörkt och dunkelt uttryck - såsom blodbok, rödbladig skogslönn

    Att färga ett träd är inget jag rekommenderar eller något som trädet kommer må bra av

    Hoppas detta gav svar på din fråga - annars är det bara att återkomma
    Botanisten svarar Vetenskaplig intendent