Ta med katt till trädgården.

Hej! Lite märklig fråga kanske, men jag brukar gå med min katt i koppel. Det står endast om att hundar inte får gå dit under sommartider, men har ni några riktlinjer vad gäller katter som går i koppel i era trädgårdar? Tänker på att de nämligen inte kissar/bajsar ute som hundar gör. Min fråga är egentligen om man får gå med dom i trädgården även från 1:a mars, eller om det är förbud för katter att gå i koppel där även för dem fram till sista februari?

Kommentarer

  • Hej,

    Låt oss säga att det är fritt från tamdjur i trädgården 1 oktober till sista februari 😀