Svinröven

Hej! Jag undrar när svinröven blommar iår, jag hittar nämligen ingenting på internet om det, står på odla.nu att svinröven ska blomma första maj helgen. Har den redan blommat?
Mvh Caroline

Kommentarer

  • Hej,

    Den blommade i mars som den brukar men drabbades tyvärr av ohyra i år så vi kunde inte ställa ut den till allmän beskådan. Vi hoppas det går bättre nästa år.

    Vänliga hälsningar,

    Agneta Green