Stefanandra

Tack för svar. Nu har jag en annan fråga. Varför ser mina Stefanandra ut som ovan bild i dag när den såg ut som nedan i höstas? Sorkar eller?

Kommentarer

  • Hej
    Svårt att ge ett exakt svar vad detta kan bero på - vinterskador där rötterna tagit stryk, eller som du säger sork. Det enda jag kan rekommendera är att ta det lugnt att se hur de återhämtar sig - de brukar vara duktiga på att återhämta sig och bygga upp en ny grönska från gammal ved
    Botanisten svarar Vetenskaplig intendent