Staket vid "Dispontentbostaden"

Det har byggts så vackra silvergrå staket vid rabatterna söder om Disponentbostaden. Vem är tillverkaren? Undrar med vänliga hälsningar Gunilla Sjögren
Gunilla Sjögren

Kommentarer

  • Hej Gunilla!
    Så roligt att du uppskattar staketet! Designen på staketet är vår egen. En av våra duktiga trädgårdsdesigners har ritat det och Kicki Nyman på Nymans snickeri (Marstrand) har byggt det. Färgen är en specialtjära som kallas Silvertjära och innehåller pigment. Den finns hos Claessons Trätjära på Hisingen.

    Hälsningar, Anna
    Anna Mighetto Kommunikationschef