Pumpapynt 2020

Hej,

Har full förståelse för att alla program är inställda på grund av pandemin. Hur blir det med de fina pumpalyktorna som har ställts ut i Botaniska runt höstlovsveckan eller Halloween i tidigare år – är det också något som får vänta tills nästa år?

Tack!

Kommentarer

  • Hej,

    Vi hoppas att återkomma med pumpaaktiviteter nästa år. Vad gäller pynt planerar vi för ett lite annat tema i år. Hoppas du blir nöjd.